شناسایی روغن آرگان اصل این روزها بین حجم زیادی از روغن های آرگان موجود در بازار شاید برای همه آسان به نظر نرسد. اما در این مقاله قصد داریم ساده ترین شیوه های موثر در پیدا کردن روغن آرگان اصل را برای شما توضیح دهیم.

شاید تا به حال شما هم برای چندمین بار روغن آرگان ناخالص را تهیه کرده باشید. شناسایی روغن آرگان اصل را می توانید بدون دردسر در این متن پیدا کنید.

اگر می خواهید دیگر در دام سودجویان نیفتید و روغن آرگان تقلبی را به جای مدل های اصل به شما ندهند، حتما در ادامه ی متن با ما همراه باشید. قطعا با این توضیحات به راحتی می توانید روغن آرگان اصل بخرید و از مزایای آن در زیباتر کردن پوست و موی خود استفاده نمایید.

معتبرترین شیوه های شناسایی روغن آرگان اصل

بالاخره کدام روش شناسایی روغن آرگان اصل قابل اطمینان است؟ چه چیزی را ملاک اصل بودن روغن آرگان قرار دهیم؟

برای شناسایی روغن آرگان اصل لازم است چندین نکته را همیشه به یاد داشته باشید. برخی از این نکات عبارتند از:

· قیمت روغن آرگان: اگر می خواهید در پیدا کردن روغن آرگان اصل موفق شوید، بهتر است توجه زیادی به میزان قیمت آن داشته باشید. دشواری روند ساخت روغن آرگان باعث شده تا هزینه های زیادی برای آن صرف شود. از این رو قیمت روغن آرگان موجود در فروشگاه ها نباید خیلی پایین باشد. پس اگر روغن آرگان ارزان قیمت پیدا کردید، حتما به اصل بودن آن شک کنید!

· نوع بسته بندی: در تولید و آماده سازی تمام محصولات، بسته بندی نقش بسیار زیادی دارد. اهمیت بسته بندی مناسب در مورد روغن آرگان آنقدر زیاد می باشد که آن را تبدیل به یکی از راه های شناسایی روغن آرگان اصل نموده است. نگهداری از روغن آرگان در بسته بندی های از جنس پلاستیک و شیشه روشن بدترین نوع بسته بندی می باشد. که باید از خرید آن صرف نظر کرد.

· رنگ روغن آرگان: کدر بودن بیش از حد رنگ روغن آرگان خود می تواند نشانه ای برای شناسایی روغن آرگان اصل باشد. حتی روشنی بیش از حد رنگ این روغن هم می تواند شک نامرغوب بودن آن را پررنگ سازد.

· بافت و حالت روغن آرگان: اگر هنوز هم در شناسایی نمونه های اصل روغن آرگان به مشکل خوردید، بهتر است حالت و بافت آن را هم چک کنید. آبکی بودن و همچنین دارا بودن بافت چسبناک مناسب این روغن نیست.